De lekkerste broodjes van Madam Khanh!

27 juli 2018 - Hoi An, Vietnam

Na die hele ervaring gisteravond trikkeren de winkeltjes toch wel Mel haar shoppinggevoel en gaat ze met Rem, Naat, Fleur en Sophie mee om te winkelen. Na heel veel winkeltjes, tasjes, portemonnees, en andere leuke dingen, en vooral oriënteren wat de prijs is, kopen we niet veel. De meiden hebben een hele berg armbandjes voor alle vriendinnen en Mel 2 zijden slaapzakken voor een volgende backpackbestemming. We gaan op zoek naar de lekkerste broodjeszaak. Er staat een hele lange rij buiten, dat schiet niet op...we gaan binnen aan een tafeltje zitten in de hoop dat het dan sneller gaat. Het is wel duidelijk dat ze hier lekkere broodjes moeten hebben. We worden niet teleurgesteld, wat lekker zeg!!! Hoe doen ze dat hier toch, geen idee wat er allemaal op zit maar het is verrukkelijk. En dat voor €1,- We nemen nog een rondje broodjes mee voor de thuisblijvers en gaan weer op weg naar huis.

Later in de middag gaan we naar An Bang beach. We komen terecht in een hele mooie strandtent met grote lounge bedden op het terras en een dj die heerlijke muziek draait. Ibiza is er niks bij😉 Hier kunnen we ons wel wat uurtjes vermaken na alle hectiek van de afgelopen dagen. We blijven hier gezellig eten. We maken het niet al te laat, morgen vroeg weer op voor de snorkeltrip.

1. At Verschoor:
    31 juli 2018