De echte toerist uithangen in Hanoi

16 juli 2018 - Hanoi, Vietnam

We beginnen de dag in de nagelstudio, de meiden hebben mooie nagels met sterretjes erop en Mel weer zachte voetjes met n mooi kleurtje.

Als een echte toerist vandaag met een fietstaxi en een golfkarretje door Hanoi gecrosst. Bezoek gebracht aan de indrukwekkende gevangenis Hoa Li waar Amerikaanse soldaten hebben gezeten tijdens de Vietnam oorlog. Het Hanoi Hilton werd dit cynisch genoemd door de Amerikaanse soldaten, dus geen koffie drinken in het Hilton zoals Mel dacht 😉

Het eten hier is vooral voor Philein een uitdaging dus vanavond wordt het Domino’s en burger king voor de kids en gaan wij daarna gezellig saampjes uiteten

Mai Chau is de volgende bestemming op vier uur rijden van Hanoi gaan we de rijstenvelden bezoeken.

1. At Verschoor:
    19 juli 2018
    Ja Philein vakantie is ook afzien, gelukkig vanavond lekker gegeten. Veel plezier jullie allemaal.
  2. Marie Louise:
    20 juli 2018
    Hoooooiii Allemaal!!! Wat superleuk te lezen!!! Mooie nageltjes meiden😄.. echt gaaf te zien dat jullie dit zo met elkaar mogen beleven en wij genieten een beetje mee!! Veel plezieeerrrr en een dikke kus van ons💋