WK Finale

15 juli 2018 - Hanoi, Vietnam

Gister hadden we nog geen kado voor Remco maar daar komt vandaag verandering in. Na keihard onderhandelen van Mel hadden we 11 Vietnamese hoeden (Non La) waarvan je zou denken dat ze net als klompen niet echt gedragen worden, later in de rijstvelden van Mai Chau zou dit wel anders blijken. Onderhandelen vinden Luc en Tijn wel een beetje zielig. Mel houdt voet bij stuk om er nog twee euro af te krijgen. Twee euro klinkt niet zo veel maar als je praat over 45000 dong is het toch anders.

S’avonds met z’n allen gegeten en zittend op straat voetbal gekeken in de bar street waar Frankrijk wereldkampioen werd. Naast het hotel van Rem en Naat was een gezellige straat waar de kids zich in het hotel konden terugtrekken. Een topavond waarbij de Fransen hun feestje konden vieren. Luc was voor Kroatië en die had een slechte avond.

1. Elly:
    19 juli 2018
    Fijn om alles van jullie mee te beleven via deze reisblogger. En wat een ervaring voor alle kinderen. En heel bijzonder om ook nog eens elkaar daar te ontmoeten, dat zullen ze denk ik nooit meer vergeten. Het was ook het eerste wat Olivier wilde vertellen. We kijken weer uit naar de volgende belevenissen. Heel veel plezier en dikke knuffel voor allemaal.
  2. Annies:
    19 juli 2018
    Ik vind het ook leuk om te lezen :)