Wat een regen!!!!

19 juli 2018 - Ninh Binh, Vietnam

Gistermiddag hebben we nog een grot bezocht waar Belle en Philein de vleermuizen eng vonden en blij waren dat het maar een kort tripje was.

Het blijkt dat er een tyfoon onderweg is en in het noorden aan land komt...waar wij zitten dus😏 vandaar die enorme regenbuien. We hebben toch een relaxte 2 dgn gehad in een heerlijk hotel tussen de rijstenvelden.

Nu rijden  we in een busje om naar Ninh Binh te gaan samen met twee andere Nederlanders die we in het hotel ontmoet hebben, kosten delen we, we blijven toch zuinig. Het is heel slecht weer.  Grote plassen water op de weg. Er rijden scooters bepakt met vanalles achterop van uistekende takken tot hoge dingen met fruit en vrachtwagens vol met hout na twee en een half uur rijden stopt de chauff ineens, blijkt de achterklep niet goed dicht te zitten. Gelukkig zijn we niks verloren. Even n plaspauze in de berm en net op tijd weer in de auto voor de volgende wolkbreuk. We zien een geslachte koe die ze aan het villen zijn, waarop Belle vraagt of het klopt wat ze ziet🙈 We komen op weggetjes die helemaal onder water staan en uiteindelijk is de chauffeur de weg kwijt. Met google maps kunnen wij hem gelukkig helpen. Uiteindelijk hebben we het gevonden en komen we aan in een paradijs.

1. At Verschoor:
    22 juli 2018
    Je moet altijd moeite doen om in het paradijs te geraken. groetjes