Phong Nha

22 juli 2018 - Phong Nha - Ke Bang National Park Headquarter, Vietnam

Na een nachtje in de trein zijn we bij Sy’s homestay aangekomen. Het is weer een super locatie met mooi uitzicht en leuke kamers. We kunnen gelijk lekker ontbijten en hebben het geluk dat onze kamers al klaar zijn. Eerst nog maar even een uurtje slapen dan. Oof voelt zich vandaag niet lekker en heeft last van z’n buik. S’middags gaan we Op de fiets,  weer in de regen met poncho aan en Vietnamezen hoed op naar het kleine centrum toe. We gaan morgen een jungle tocht maken en hebben nog de nodige kleding nodig.  We eten wat bij een leuke tent met ook hier weer pooltafels en tafelvoetbal. Dan horen we dat alle tochten voor morgen gecanceld zijn ivm de zware regen. De meeste grotten zijn ook dicht. Jammer!! Dan morgen maar afwachten wat we kunnen gaan doen. Oof voelt zich steeds slechter, we gaan snel weer naar “huis”. Poncho weer aan 😂 hoed weer op😂 Mel krijgt de slappe lach van de hele situatie. Thuisgekomen gaat Oof snel z’n bed in. Bij de homestay kan je lokaal eten wat moeder maakt en dat doen Mel en de kids, Oof blijft in bed. Zoo lekker hebben we nog nergens gegeten, heerlijke groenten, springrolls en vlees. Één ding is zeker, hier gaan we elke avond eten!

1. Marie Louise:
    26 juli 2018
    Jeetje wat maken jullie allemaal spannende dingen mee zeg!! Gaaf hoor die filmpjes en foto’s en jullie schrijven zo leuk!! Wij inmiddels weer thuis aan de was😁.. groetjes aan iedereen💋💋💋
  2. Annies:
    26 juli 2018
    Foto’s bij de verhaaltjes heb je nu lekker ff de tijd voor 😜🌧⛈💨💦